Strategi, konsept og idéutvikling

Strategi, konsept og ideutvikling
Et hvert kreativt arbeid må baseres på en tydelig og bærekraftig strategi. Med utgangspunkt i virksomhetens eller merkevarens strategiske plattform arbeider vi sammen med våre kunder om å utvikle en bærende konseptuell ide for all kommunikasjon og design.

Den bærende ideen må være distinkt, relevant og særegen, og ikke minst være egnet som rammeverk for hele markedsføringsmiksen. Dette sikrer helhet og kontinuitet i det samlede markedsarbeidet med størst mulig effekt og høyest mulig avkastning på markedsinvesteringene som resultat.

Ta kontakt med våre rådgivere for en prat om hvordan vi sammen kan utvikle et tydelig og verdiskapende kommunikasjonskonsept for din virksomhet.
  • DIALOG

    I takt med den teknologiske utviklingen har vi fått verktøy som kan øke presisjonen og interaksjonen i markedskommunikasjonen.
    Les mer
  • Strategi, konsept og idéutvikling

    Et hvert kreativt arbeid må baseres på en tydelig og bærekraftig strategi.
    Les mer
  • 1:1-markedsføring

    I dagens komplekse mediesamfunn blir det stadig viktigere - og vanskeligere - å nå den rette kunden til rett tid og på rett sted.
    Les mer
  • Mobilmarkedsføring

    70 prosent av alle mobiler i norske mobilnett er smarttelefoner.
    Dette er en teknologisk utvikling som vil fortsette i 2013.
    Les mer
  • E-postmarkedsføring

    E-post er den markedsføringskanalen som har klart høyest ROI
    (Return On Investment) av alle kanaler.
    Les mer
  • Web/CMS-løsninger

    Med responsivt nettdesign blir det slutt på uleselige og kronglete nettsider!
    Les mer
  • Søkemotoroptimalisering

    En søkemotor funger på en måte som et kjøpesenter eller en handlegate.
    Det handler om én ting - location, location, location.
    Les mer
  • CRM/Databasetjenester

    God databasekvalitet er et av de viktigste kriteriene for å lykkes med kundedialogarbeidet over tid, og er nøkkelen til suksess.
    Les mer
  • App-er

    Ved å lansere et magasin eller en katalog på f.eks. nettbrett har man mulighet til å nå ut til en stor kundegruppe.
    Les mer
  • Sosiale medier

    Facebook, Twitter, LinkedIn og YouTube – dette er bare noen av de sosiale mediene som bedrifter i dag må ta stilling til, enten de vil det eller ei.
    Les mer
  • Kurs og konferanse

    Synlig og effektiv markedsføring og riktig kursmateriell er viktig for deltagernes opplevelse av ditt arrangement.
    Les mer
  • Digikort

    En personlig, mobil-vennlig nettside med kontakt info om deg og din organisasjon.
    Les mer