Dialogtjenester

  • Strategi, konsept og idéutvikling

    Et hvert kreativt arbeid må baseres på en tydelig og bærekraftig strategi.
    Les mer
  • 1:1-markedsføring

    I dagens komplekse mediesamfunn blir det stadig viktigere - og vanskeligere - å nå den rette kunden til rett tid og på rett sted.
    Les mer
  • Mobilmarkedsføring

    70 prosent av alle mobiler i norske mobilnett er smarttelefoner.
    Dette er en teknologisk utvikling som vil fortsette i 2013.
    Les mer
  • E-postmarkedsføring

    E-post er den markedsføringskanalen som har klart høyest ROI
    (Return On Investment) av alle kanaler.
    Les mer
  • Web/CMS-løsninger

    Med responsivt nettdesign blir det slutt på uleselige og kronglete nettsider!
    Les mer
  • Søkemotoroptimalisering

    En søkemotor funger på en måte som et kjøpesenter eller en handlegate.
    Det handler om én ting - location, location, location.
    Les mer
  • CRM/Databasetjenester

    God databasekvalitet er et av de viktigste kriteriene for å lykkes med kundedialogarbeidet over tid, og er nøkkelen til suksess.
    Les mer
  • App-er

    Ved å lansere et magasin eller en katalog på f.eks. nettbrett har man mulighet til å nå ut til en stor kundegruppe.
    Les mer
  • Sosiale medier

    Facebook, Twitter, LinkedIn og YouTube – dette er bare noen av de sosiale mediene som bedrifter i dag må ta stilling til, enten de vil det eller ei.
    Les mer
  • Kurs og konferanse

    Synlig og effektiv markedsføring og riktig kursmateriell er viktig for deltagernes opplevelse av ditt arrangement.
    Les mer
  • Digitale visittkort

    En personlig, mobil-vennlig nettside med kontakt info om deg og din organisasjon.
    Les mer