En enklere og mer effektiv hverdag


Innkjøp og håndtering av av forbruksvarer til arbeidsplassen er ofte tidkrevende og uoversiktlig. Mange interne ønsker og behov skal imøtekommes samtidig som rasjonalisering, effektivisering og kostnadsreduksjon har et drivende fokus.

Det handler mye om å etablere gode og effektive rutiner som reduserer tids- og ressursbruken og samtidig øker fleksibiliteten, kontrollen og oversikten på en måte som best passer din virksomhet.

I den store sammenheng er det derfor ikke det enkelte produkts pris som er avgjørende for det samlede ressurs- og kostnadsbildet, men de samlede kostnadene langs hele verdikjeden.

Vårt mål er å bidra til økt verdiskapning i din virksomhet.
Vi forenkler og effektiviserer anskaffelsesprosessen din og tilpasser sortiment, bestillings- og leveranserutiner slik at du oppnår best mulig oversikt og kontroll.

Vi ser hele verdikjeden i sammenheng og arbeider kontinuerlig med å redusere dine totale kostnader til forbruksvarer på arbeidsplassen. Det gir merverdi i din virksomhet!

Ta kontakt med en av våre konsulenter for å høre mer om hvordan vi kan skape verdier for din virksomhet!
  • En enklere og mer effektiv hverdag

    Innkjøp og håndtering av av forbruksvarer til arbeidsplassen er ofte tidkrevende og uoversiktlig.
    Les mer
  • Bedre innkjøpsøkonomi

    Det er ikke så mye hva du kjøper, men mer hvordan du kjøper som avgjør dine totale anskaffelseskostnader!
    Les mer
  • Office Depot

    Wittusen & Jensen er strategisk samarbeidspartner med en av verdens største leverandører av produkter og tjenester i kontorbransjen, Office Depot.
    Les mer
  • Handle på nett

    Rask og effektiv bestilling – når det passer deg!
    Les mer
  • Bli kunde hos oss

    Ønsker du å bli kunde hos Wittusen & Jensen? Ta kontakt her


Kontakt oss

Navn*

Firmanavn*

E-post*

Telefon