Om oss

Vi gjør mer ut av det vanlige så du som kunde alltid kan forvente litt mer av leveransen.

Wittusen & Jensen er en bedriftspartner som administrerer og leverer det du trenger av forbruksvarer til arbeidsplassen. I tillegg har vi tjenester og produkter som hjelper deg med å bli mer synlig i markedet.

Vi har et godt utgangspunkt for å kunne legge opp til riktige leveranser for bedriften din. Vi kan se forbruksmateriell i sammenheng med aktivitetene dere har rundt markedsføring, og tilby dere flere og mer treffende løsninger – om dere vil det.

‌> Alt på ett sted – totalleverandør
‌> ‌Frigjør tid og økonomi når flere tjenester samkjøres
‌> ‌Stordriftsfordeler som lager og logistikk
‌> Effektive bestillingsløsninger
‌> Bredt utvalg i kvalitetsprodukter
‌> ‌Tett oppfølging av deg som kunde

Historie

Wittusen & Jensens første lokaler - Første tiår

Wittusen & Jensen har i dag over 100 ansatte og omsetter for omlag 500 millioner kroner. Hovedkontoret ligger på Skullerud i Oslo, og bedriften er etablert med salgskontorer i store deler av landet.

Det hele startet mandag 2. august 1897 da Claus S. Wittusen og Paul H. Jensen etablerte sin spesialforretning for kontorer med trykksaker og protokoller i Skippergaten 19 i Kristiania.

Wittusen & Jensen har gjennom hele 1900-tallet vært et speilbilde av opp- og nedturene i det norske samfunnet. I etterkrigstiden ble bedriften omlokalisert flere ganger, og det ble satset på nye virksomhetsområder. Markedene endret seg raskt, og riktige investeringer sørget for å gjøre bedriften til en toneangivende faktor i bransjen.

Med 125 års historie i bagasjen er Wittusen & Jensen en bedrift som ikke bare har overlevd, men utviklet seg i takt med endringene i samfunnet og markedet.