Kontor & Forbruksvarer

Wittusen & Jensen hjelper deg med å redusere din virksomhets samlede kostnader til forbruksvarer i et helhetperspektiv. Vi setter oss inn i- og forstår bedriftens natur og behov, og utvikler sortiment, tjenester og løsninger som forenkler, rasjonaliserer og effektiviserer. Dette frigir ressurser, reduserer det samlede kostnadsbildet og skaper rom for større fokus på verdiskapende aktiviteter.

Vi er en engasjert, kreativ, og fleksibel samarbeidspartner med solid produkt- og logistikkunnskap som ser frem til å gjøre hverdagen enklere og mer effektiv for din virksomhet.
  • En enklere og mer effektiv hverdag

    Innkjøp og håndtering av av forbruksvarer til arbeidsplassen er ofte tidkrevende og uoversiktlig.
    Les mer
  • Bedre innkjøpsøkonomi

    Det er ikke så mye hva du kjøper, men mer hvordan du kjøper som avgjør dine totale anskaffelseskostnader!
    Les mer
  • Office Depot

    Wittusen & Jensen er strategisk samarbeidspartner med en av verdens største leverandører av produkter og tjenester i kontorbransjen, Office Depot.
    Les mer
  • Handle på nett

    Rask og effektiv bestilling – når det passer deg!
    Les mer
  • Bli kunde hos oss

    Ønsker du å bli kunde hos Wittusen & Jensen? Ta kontakt her