Våre referanser

Vi leverer det bedriften din trenger for å opprettholde daglig drift. I tillegg til å gjøre deg synlig i markedet.

Norges Handikapforbund: Landsmøtet 2017

Vi fikk i oppgave av Norges Handikapforbund (NHF) å lage et kommunikasjonskonsept for landsmøtet 2017.
Les mer

Norges Handikapforbund: Utsmykking av lokaler

I samarbeid med Universell Utforming AS fikk vi i oppdrag å utsmykke Handikapforbundets lokaler. Resultatet ble flere bilder i aluminium, heldekkende folie, og tapet på vegg, samt oppsett til plakater og eksponeringsmateriell i vindu.
Les mer

Stena Line: Dekor til barnehjørne på terminalen

For å skape en lun atmosfære ble det valgt bannerbow for å skape en følelse av rom, i tillegg ble det produsert saccosekker i samme design som resten av konseptet, som gikk igjen på alle flater i lekesonen.
Les mer

Høyskolen Diakonova: Suksess med tydelig identitetsdesign

Høyskolen Diakonova ønsket å bli mer synlig for potensielle studenter og oppnå høyere troverdighet som studiested. I tillegg ville de kommunisere det unike ved høyskolen.
Les mer

Watoto Skandinavia: Med hjertet i Afrika

Watotos barnekor er på verdensturné hvert år. Vi fikk i oppgave å hjelpe Watoto med profilartikler til Skandinavia.
Les mer

Maskinentreprenørenes Forbund: Arctic Entrepreneur

Arctic Entrepreneur er en stor, felles møteplass for maskinentreprenørenes bransje. Vi hadde ansvaret for invitasjon, påmelding og fakturering for alle deltakere, i tillegg til ny visuell profil.
Les mer

Travel Retail Norway: Fargerik stoppeffekt

Travel Retail Norways grafiske elementer fra sommerkampanjen fikk ekstra oppmerksomhet på Oslo Lufthavn Gardermoen ved at de kunne oppleves i 3D.
Les mer

Ringnes: Med øl i tankene

Vår oppgave var å skape engasjement og interesse for egenopplæring blant de ansatte, slik at alle fikk et bedre utgangspunkt for å selge riktig produkt til riktig kunde.
Les mer

Moelven: Firmagave i kreativ drakt

Den klassiske Stanley-termosen i kreativ og personlig gaveeske.
Les mer

Relacom: Innbydende kontorlokaler

Da Relacom skulle flytte inn i nye, lyse lokaler ønsket de å gi karakter og gjenkjenning til ulike rom og soner.
Les mer

Mattilsynet: Helhetlig dekor i nye lokaler

Dekor av Mattilsynets nye lokaler i Oslo. Materialer, møbler og fargepalett for lokalene var allerede definert, og dekor på glassvegger og malte vegger skulle skape en god helhet med dette. Møterom skulle merkes, og Mattilsynet identifiseres og glassveggenes lette, åpne følelse skulle bevares.
Les mer

Norsk Sykepleierforbund: Fullt hus på kongressen

Vi fikk i oppgave av Norsk Sykepleierforbund (NSF) å lage et kommunikasjonskonsept med visuell profil for Sykepleierkongressen 2016.
Les mer

Digitread: Ny visuell profil

Digitread er et selskap som ble startet etter en fisjon av moderselskapet Summit AS. Vår oppgave var å skape en ny identitet og profil til den nye merkevaren. Vi var så heldige å få starte med blanke ark, og kunden ga oss frie tøyler.
Les mer

Stena Line: Når nok er nok

Les mer

BFO: Delikate kontorlokaler

Da BFO pusset opp lokalene sine, ønsket de å dekorere glassvegger med elementer fra den visuelle profilen.
Les mer

BFO: Røff visuell profil

BFO ønsket å fremstå helhetlig og med fornyet kommunikasjonsstyrke gjennom et sterk og tidsriktig visuelt uttrykk.
Les mer

Røde Kors:
Det var en gang…

Konsept som brukes i DM-er for å verve flere nødhjelpsgivere.
Les mer

Høyskolen Diakonova: Rekordhøye søkertall etter kampanje

Kampanje for å rekruttere flest mulig studenter til å søke bachelorutdanningen ved Høyskolen Diakonova til studiestart 2016.
Les mer

Høyskolen Diakonova: Tett på livet

Konseptet «Tett på livet» har fokus på det spekteret av følelser som sykepleierne kommer tett på og må håndtere i yrket sitt.
Les mer

Amer Sport / Salomon: Et innovativt messekonsept

Messekonsept for Salomon i Norge, tilpasset norske forhold.
Les mer

Sweco: Bærekraft i gaveform

Swecos julegave til alle ansatte – en kokebok laget i samarbeid mellom Swecos ansatte og matskribent Andreas Viestad.
Les mer

Bien Sparebank: Da Stuart ble tredimensjonal

Bien Sparebank ønsket å lage en sparebøsse til barn av maskoten deres, bien Stuart, som er basert på logoen i barneprogrammet til banken.
Les mer

Sweco moment: Fra trykket til digitalt magasin

Digitalisering av magasinet Moment, med mål om å øke aktiviteten, presentere flere nyheter og aktuelt stoff hyppigere enn før.
Les mer