Bien Sparebank: Dekorering av «bank på døra» bilen

I Biens Sparebanks første 100 år var «Bienmannen» en kjent skikkelse i bybildet. Banken kom hjem eller på arbeidsplassen for å hente sparepenger til pensjonssparing. Bien Sparebanken ønsket å blåser liv i historien ved å lansere «Bank på døra», en el-bil som rådgiverne bruker til å reise ut for å møte kunder.

Wittusen & Jensen fikk oppdraget med å dekorere el-bilen «bank på døra», den er utformet og foliert etter Biens sparebank profil. På nyåret blir bilen synlig i byens gater.

Vi er kjempefornøyd med jobben Wittusen & Jensen har gjort med «Bank på døra» bilen vår. Logo, farger og uttrykket er helt i tråd med hva vi håpet var mulig. Vi føler den har en meget god synlighet i bybildet og kunne ikke vært mere fornøyd!

Monica Storm Prestø, Salgs- og Markedssjef i Bien Sparebank ASA

Vil du vite mer om oppdraget? Ta kontakt med vår prosjektleder Thomas Arnesen (tha@wj.no, tlf. +47 901 30 291)

Våre referanser

BOOST: Messestand

BOOST er en årlig messe i regi av Wittusen & Jensen, hvor målet er å samle både kunder og samarbeidspartnere for å hente ny inspirasjon.
Les mer

Maze: Lansering av nytt produkt

I forbindelse med utviklingen av kaffemerket Maze har vi stått for alt fra navneidé og logodesign til pakningsdesign og markedsføring.
Les mer

TOOLS: Messestand
Vei og Anlegg 2018

TOOLS ønsket nytt design på sin messestand under Vei og Anlegg 2018, som ble avholdt på X Meeting Point på Hellerudsletta.
Les mer

Norges Handikapforbund: Landsmøtet 2017

Vi fikk i oppgave av Norges Handikapforbund (NHF) å lage et kommunikasjonskonsept for landsmøtet 2017.
Les mer

Norges Handikapforbund: Utsmykking av lokaler

I samarbeid med Universell Utforming AS fikk vi i oppdrag å utsmykke Handikapforbundets lokaler. Resultatet ble flere bilder i aluminium, heldekkende folie, og tapet på vegg, samt oppsett til plakater og eksponeringsmateriell i vindu.
Les mer

Stena Line: Dekor til barnehjørnet på terminalen

For å skape en lun atmosfære ble det valgt bannerbow for å skape en følelse av rom, i tillegg ble det produsert saccosekker i samme design som resten av konseptet, som gikk igjen på alle flater i lekesonen.
Les mer

Watoto Skandinavia: Med hjertet i Afrika

Watotos barnekor er på verdensturné hvert år. Vi fikk i oppgave å hjelpe Watoto med profilartikler til Skandinavia.
Les mer

Maskinentreprenørenes Forbund: Arctic Entrepreneur

Arctic Entrepreneur er en stor, felles møteplass for maskinentreprenørenes bransje. Vi hadde ansvaret for invitasjon, påmelding og fakturering for alle deltakere, i tillegg til ny visuell profil.
Les mer

Høyskolen Diakonova: Suksess med tydelig identitetsdesign

Høyskolen Diakonova ønsket å bli mer synlig for potensielle studenter og oppnå høyere troverdighet som studiested. I tillegg ville de kommunisere det unike ved høyskolen.
Les mer

Ringnes: Med øl i tankene

Vår oppgave var å skape engasjement og interesse for egenopplæring blant de ansatte, slik at alle fikk et bedre utgangspunkt for å selge riktig produkt til riktig kunde.
Les mer