Våre referanser

Vi leverer det bedriften din trenger for å opprettholde daglig drift. I tillegg til å gjøre deg synlig i markedet. Her ser du noen av våre referanser og caser.

Heidenreich: Avfallshåndtering

Ved å implementere noen enkle justeringer i avfallshåndteringen, har Heidenreich effektivisert ryddeprosessen, oppnådd betydelig ryddigere lokaler og samtidig bevart den høye graden av avfallssortering.
Les mer

Heidenreich: Sammenleggbare plastkasser

Ved hjelp av sammenleggbare plastkasser og gjenbrukscontainere har Heidenreich effektivisert produksjonen og redusert transportkostnadene, i tillegg til at de sparer miljøet med mindre bruk av papp og plast.
Les mer

Hesselberg Maskin: Bekledning

Hesselberg Maskin tok kontakt med oss da de ønsket en profilert bekledning til sine selgere. Resultatet ble en liten kolleksjon, med en tilpasset bestillingsløsning.
Les mer

Eureca Engros: Skyggetavler

Eureca Engros ville strukturere sin arbeidsplass etter Lean 5S-prinsippene. Vi hjalp dem derfor med å lage flere skyggetavler til bruk på lageret og i varemottaket.
Les mer

Røde Kors: Infografikk og animasjoner om blodgivning

Animasjon kan være et effektivt virkemiddel for å forklare komplekse prosesser. Når slike prosesser skal vises i sosiale medier er forenkling av budskap og bruk av bevegelse nærmest en nødvendighet.
Les mer

Vinterbro Senter: Sommerkonkurranse og stoppeffekt

Ved hjelp av folie på gulv og en en stor sommerlig stoppeffekt hjelper vi Vinterbro Senter med å skape liv på senteret i sommer.
Les mer

EiendomsMegler 1 bestiller i Brand Publisher

EiendomsMegler 1 Oslo og Akershus benytter Brand Publisher som sin bestillingsportal for salgs- og markedsmateriell.
Les mer

Røde Kors: Blodgiverfilm

I anledning Verdens blodgiverdag 14. juni 2019 ønsket Røde Kors å lage en film for å takke alle sine blodgivere.
Les mer

BOOST: Messestand

BOOST er en årlig messe i regi av Wittusen & Jensen, hvor målet er å samle både kunder og samarbeidspartnere for å hente ny inspirasjon.
Les mer

Maze: Lansering av nytt produkt

I forbindelse med utviklingen av kaffemerket Maze har vi stått for alt fra navneidé og logodesign til pakningsdesign og markedsføring.
Les mer

Wittusen & Jensen: Animasjonsfilm

Reklamefilm som viser bredden av hva vi leverer, og som samtidig uttrykker at vi sammen med våre kunder kan få til det meste.
Les mer

Bien Sparebank: Dekorering av «bank på døra» bilen

Vi har hjulpet Bien Sparebanken med utforming og foliering av bilen «Bank på døra», en el-bil som rådgiverne bruker til å reise ut for å møte kunder.
Les mer

Rådhusets Forvaltningstjeneste: Fasadeseil

I forbindelse med oppussing av Rådhuset ville Oslo kommune bekle deler av anleggsområdet med et 80 meter langt banner.
Les mer

Stena Line: Dekorering av barnekroken på Stena Saga

Stena Line skulle pusse opp barnekroken om bord på Stena Saga, og trengte hjelp til dekorering av området. Vi har stått for foliering av vegger og tak, og produksjon av sittepuffer.
Les mer

Stiftelsen Norsk Luftambulanse: Dekor av nye lokaler

På grunn av flytting fra Drøbak til Storgata i Oslo trengte Stiftelsen Norsk Luftambulanse hjelp med dekor av sine nye lokaler, hvor vi var ansvarlige for all innvendig utsmykning.
Les mer

Avinor: Ballongdekorasjoner på Oslo Lufthavn

Oslo lufthavn fylte 20 år 8. oktober 2018. I den anledning ønsket de å pynte terminalen med jubileumsballonger. 
Les mer

TOOLS: Messestand
Vei og Anlegg 2018

TOOLS ønsket nytt design på sin messestand under Vei og Anlegg 2018, som ble avholdt på X Meeting Point på Hellerudsletta.
Les mer

Norges Handikapforbund: Landsmøtet 2017

Vi fikk i oppgave av Norges Handikapforbund (NHF) å lage et kommunikasjonskonsept for landsmøtet 2017.
Les mer

Norges Handikapforbund: Utsmykking av lokaler

I samarbeid med Universell Utforming AS fikk vi i oppdrag å utsmykke Handikapforbundets lokaler. Resultatet ble flere bilder i aluminium, heldekkende folie, og tapet på vegg, samt oppsett til plakater og eksponeringsmateriell i vindu.
Les mer

Stena Line: Dekor til barnehjørnet på terminalen

For å skape en lun atmosfære ble det valgt bannerbow for å skape en følelse av rom, i tillegg ble det produsert saccosekker i samme design som resten av konseptet, som gikk igjen på alle flater i lekesonen.
Les mer

Watoto Skandinavia: Med hjertet i Afrika

Watotos barnekor er på verdensturné hvert år. Vi fikk i oppgave å hjelpe Watoto med profilartikler til Skandinavia.
Les mer

Maskinentreprenørenes Forbund: Arctic Entrepreneur

Arctic Entrepreneur er en stor, felles møteplass for maskinentreprenørenes bransje. Vi hadde ansvaret for invitasjon, påmelding og fakturering for alle deltakere, i tillegg til ny visuell profil.
Les mer

Høyskolen Diakonova: Suksess med tydelig identitetsdesign

Høyskolen Diakonova ønsket å bli mer synlig for potensielle studenter og oppnå høyere troverdighet som studiested. I tillegg ville de kommunisere det unike ved høyskolen.
Les mer

Travel Retail Norway: Fargerik stoppeffekt

Travel Retail Norways grafiske elementer fra sommerkampanjen fikk ekstra oppmerksomhet på Oslo Lufthavn Gardermoen ved at de kunne oppleves i 3D.
Les mer

Ringnes: Med øl i tankene

Vår oppgave var å skape engasjement og interesse for egenopplæring blant de ansatte, slik at alle fikk et bedre utgangspunkt for å selge riktig produkt til riktig kunde.
Les mer

Moelven: Firmagave i kreativ drakt

Den klassiske Stanley-termosen i kreativ og personlig gaveeske.
Les mer

Relacom: Innbydende kontorlokaler

Da Relacom skulle flytte inn i nye, lyse lokaler ønsket de å gi karakter og gjenkjenning til ulike rom og soner.
Les mer

Mattilsynet: Helhetlig dekor i nye lokaler

Dekor av Mattilsynets nye lokaler i Oslo. Materialer, møbler og fargepalett for lokalene var allerede definert, og dekor på glassvegger og malte vegger skulle skape en god helhet med dette. Møterom skulle merkes, og Mattilsynet identifiseres og glassveggenes lette, åpne følelse skulle bevares.
Les mer

Norsk Sykepleierforbund: Fullt hus på kongressen

Vi fikk i oppgave av Norsk Sykepleierforbund (NSF) å lage et kommunikasjonskonsept med visuell profil for Sykepleierkongressen 2016.
Les mer

Digitread: Ny visuell profil

Digitread er et selskap som ble startet etter en fisjon av moderselskapet Summit AS. Vår oppgave var å skape en ny identitet og profil til den nye merkevaren. Vi var så heldige å få starte med blanke ark, og kunden ga oss frie tøyler.
Les mer

Stena Line: Når nok er nok

Les mer

BFO: Delikate kontorlokaler

Da BFO pusset opp lokalene sine, ønsket de å dekorere glassvegger med elementer fra den visuelle profilen.
Les mer

BFO: Røff visuell profil

BFO ønsket å fremstå helhetlig og med fornyet kommunikasjonsstyrke gjennom et sterk og tidsriktig visuelt uttrykk.
Les mer

Røde Kors:
Det var en gang…

Konsept som brukes i DM-er for å verve flere nødhjelpsgivere.
Les mer

Høyskolen Diakonova: Rekordhøye søkertall etter kampanje

Kampanje for å rekruttere flest mulig studenter til å søke bachelorutdanningen ved Høyskolen Diakonova til studiestart 2016.
Les mer

Høyskolen Diakonova: Tett på livet

Konseptet «Tett på livet» har fokus på det spekteret av følelser som sykepleierne kommer tett på og må håndtere i yrket sitt.
Les mer

Amer Sport / Salomon: Et innovativt messekonsept

Messekonsept for Salomon i Norge, tilpasset norske forhold.
Les mer

Sweco: Bærekraft i gaveform

Swecos julegave til alle ansatte – en kokebok laget i samarbeid mellom Swecos ansatte og matskribent Andreas Viestad.
Les mer

Bien Sparebank: Da Stuart ble tredimensjonal

Bien Sparebank ønsket å lage en sparebøsse til barn av maskoten deres, bien Stuart, som er basert på logoen i barneprogrammet til banken.
Les mer

Sweco moment: Fra trykket til digitalt magasin

Digitalisering av magasinet Moment, med mål om å øke aktiviteten, presentere flere nyheter og aktuelt stoff hyppigere enn før.
Les mer