Rådhusets Forvaltningstjeneste: Fasadeseil

I forbindelse med oppussing av Rådhuset ville Oslo kommune bekle deler av anleggsområdet med et informasjonsbanner. Etter befaring på Rådhuset utviklet vi en idé, som resulterte i design, produksjon og montering av et 80 meter langt banner.

Casefoto: Tonje Gulbæk Barstad

Vil du vite mer om oppdraget? Ta kontakt med vår prosjektleder Thomas Arnesen (tha@wj.no, tlf. +47 901 30 291)

Våre referanser

Vinterbro Senter: Sommerkonkurranse og stoppeffekt

Ved hjelp av folie på gulv og en en stor sommerlig stoppeffekt hjelper vi Vinterbro Senter med å skape liv på senteret i sommer.
Les mer

BOOST: Messestand

BOOST er en årlig messe i regi av Wittusen & Jensen, hvor målet er å samle både kunder og samarbeidspartnere for å hente ny inspirasjon.
Les mer

Norges Handikapforbund: Landsmøtet 2017

Vi fikk i oppgave av Norges Handikapforbund (NHF) å lage et kommunikasjonskonsept for landsmøtet 2017.
Les mer

Norges Handikapforbund: Utsmykking av lokaler

I samarbeid med Universell Utforming AS fikk vi i oppdrag å utsmykke Handikapforbundets lokaler. Resultatet ble flere bilder i aluminium, heldekkende folie, og tapet på vegg, samt oppsett til plakater og eksponeringsmateriell i vindu.
Les mer

Stena Line: Dekor til barnehjørnet på terminalen

For å skape en lun atmosfære ble det valgt bannerbow for å skape en følelse av rom, i tillegg ble det produsert saccosekker i samme design som resten av konseptet, som gikk igjen på alle flater i lekesonen.
Les mer

Travel Retail Norway: Fargerik stoppeffekt

Travel Retail Norways grafiske elementer fra sommerkampanjen fikk ekstra oppmerksomhet på Oslo Lufthavn Gardermoen ved at de kunne oppleves i 3D.
Les mer

Relacom: Innbydende kontorlokaler

Da Relacom skulle flytte inn i nye, lyse lokaler ønsket de å gi karakter og gjenkjenning til ulike rom og soner.
Les mer

Mattilsynet: Helhetlig dekor i nye lokaler

Dekor av Mattilsynets nye lokaler i Oslo. Materialer, møbler og fargepalett for lokalene var allerede definert, og dekor på glassvegger og malte vegger skulle skape en god helhet med dette. Møterom skulle merkes, og Mattilsynet identifiseres og glassveggenes lette, åpne følelse skulle bevares.
Les mer

Norsk Sykepleierforbund: Fullt hus på kongressen

Vi fikk i oppgave av Norsk Sykepleierforbund (NSF) å lage et kommunikasjonskonsept med visuell profil for Sykepleierkongressen 2016.
Les mer

BFO: Delikate kontorlokaler

Da BFO pusset opp lokalene sine, ønsket de å dekorere glassvegger med elementer fra den visuelle profilen.
Les mer