Stena Line: Når nok er nok

Oppgave:

Vi fikk i oppdrag å lage en høstkampanje for Stena Line som skulle underbygge Stenas payoff ”Everyone deserves a break”. Kampanjen skulle oppmuntre folk til å kaste seg rundt og bestille et StenaCruise, til tross for sin hektiske hverdag.

Løsning:

NOK ER NOK – DET ER LOV Å UTSETTE HVERDAGEN I 24 TIMER. Vi lider alle av flink pike-syndromet, og nå fortjener vi en pause. Ved å ta tak i en rekke kjente ”krav” fra hverdagen oppmuntret vi folk til å tillate seg å glemme hverdagen en kort stund, la alt presset ligge hjemme og unne seg et 24-timers StenaCruise. Resultatet ble en annonseserie i VG, en-til-en- løp og en noe anmassende radiospot.

Vil du vite mer om oppdraget vi gjorde for Stena Line? Kontakt vår konsulent Ellen K. Finstad Bjerken (ellen.finstad@wj.no, tlf. +47 928 29 329)

Våre referanser

Eureca Engros: Skyggetavler

Eureca Engros ville strukturere sin arbeidsplass etter Lean 5S-prinsippene. Vi hjalp dem derfor med å lage flere skyggetavler til bruk på lageret og i varemottaket.
Les mer

Røde Kors: Infografikk og animasjoner om blodgivning

Animasjon kan være et effektivt virkemiddel for å forklare komplekse prosesser. Når slike prosesser skal vises i sosiale medier er forenkling av budskap og bruk av bevegelse nærmest en nødvendighet.
Les mer

BOOST: Messestand

BOOST er en årlig messe i regi av Wittusen & Jensen, hvor målet er å samle både kunder og samarbeidspartnere for å hente ny inspirasjon.
Les mer

Maze: Lansering av nytt produkt

I forbindelse med utviklingen av kaffemerket Maze har vi stått for alt fra navneidé og logodesign til pakningsdesign og markedsføring.
Les mer

Bien Sparebank: Dekorering av «bank på døra» bilen

Vi har hjulpet Bien Sparebanken med utforming og foliering av bilen «Bank på døra», en el-bil som rådgiverne bruker til å reise ut for å møte kunder.
Les mer

TOOLS: Messestand
Vei og Anlegg 2018

TOOLS ønsket nytt design på sin messestand under Vei og Anlegg 2018, som ble avholdt på X Meeting Point på Hellerudsletta.
Les mer

Norges Handikapforbund: Landsmøtet 2017

Vi fikk i oppgave av Norges Handikapforbund (NHF) å lage et kommunikasjonskonsept for landsmøtet 2017.
Les mer

Norges Handikapforbund: Utsmykking av lokaler

I samarbeid med Universell Utforming AS fikk vi i oppdrag å utsmykke Handikapforbundets lokaler. Resultatet ble flere bilder i aluminium, heldekkende folie, og tapet på vegg, samt oppsett til plakater og eksponeringsmateriell i vindu.
Les mer

Stena Line: Dekor til barnehjørnet på terminalen

For å skape en lun atmosfære ble det valgt bannerbow for å skape en følelse av rom, i tillegg ble det produsert saccosekker i samme design som resten av konseptet, som gikk igjen på alle flater i lekesonen.
Les mer

Watoto Skandinavia: Med hjertet i Afrika

Watotos barnekor er på verdensturné hvert år. Vi fikk i oppgave å hjelpe Watoto med profilartikler til Skandinavia.
Les mer