Stena Line: Når nok er nok
Oppgave:
Vi fikk i oppdrag å lage en høstkampanje for Stena Line som skulle underbygge Stenas payoff ”Everyone deserves a break”. Kampanjen skulle oppmuntre folk til å kaste seg rundt og bestille et StenaCruise, til tross for sin hektiske hverdag.

Løsning:
NOK ER NOK – DET ER LOV Å UTSETTE HVERDAGEN I 24 TIMER. Vi lider alle av flink pike-syndromet, og nå fortjener vi en pause. Ved å ta tak i en rekke kjente ”krav” fra hverdagen oppmuntret vi folk til å tillate seg å glemme hverdagen en kort stund, la alt presset ligge hjemme og unne seg et 24-timers StenaCruise. Resultatet ble en annonseserie i VG, en-til-en- løp og en noe anmassende radiospot.
Vil du vite mer om oppdraget vi gjorde for Stena Line? Kontakt vår konsulent Ellen K. Finstad Bjerken (ellen.finstad@wj.no, tlf. +47 928 29 329)