Stena Line: Når nok er nok

Oppgave:

Vi fikk i oppdrag å lage en høstkampanje for Stena Line som skulle underbygge Stenas payoff ”Everyone deserves a break”. Kampanjen skulle oppmuntre folk til å kaste seg rundt og bestille et StenaCruise, til tross for sin hektiske hverdag.

Løsning:

NOK ER NOK – DET ER LOV Å UTSETTE HVERDAGEN I 24 TIMER. Vi lider alle av flink pike-syndromet, og nå fortjener vi en pause. Ved å ta tak i en rekke kjente ”krav” fra hverdagen oppmuntret vi folk til å tillate seg å glemme hverdagen en kort stund, la alt presset ligge hjemme og unne seg et 24-timers StenaCruise. Resultatet ble en annonseserie i VG, en-til-en- løp og en noe anmassende radiospot.

Vil du vite mer om oppdraget vi gjorde for Stena Line? Kontakt vår konsulent Ellen K. Finstad Bjerken (ellen.finstad@wj.no, tlf. +47 928 29 329)

Våre referanser

TOOLS: Messestand
Vei og Anlegg 2018

TOOLS ønsket nytt design på sin messestand under Vei og Anlegg 2018, som ble avholdt på X Meeting Point på Hellerudsletta.
Les mer

Norges Handikapforbund: Landsmøtet 2017

Vi fikk i oppgave av Norges Handikapforbund (NHF) å lage et kommunikasjonskonsept for landsmøtet 2017.
Les mer

Norges Handikapforbund: Utsmykking av lokaler

I samarbeid med Universell Utforming AS fikk vi i oppdrag å utsmykke Handikapforbundets lokaler. Resultatet ble flere bilder i aluminium, heldekkende folie, og tapet på vegg, samt oppsett til plakater og eksponeringsmateriell i vindu.
Les mer

Stena Line: Dekor til barnehjørne på terminalen

For å skape en lun atmosfære ble det valgt bannerbow for å skape en følelse av rom, i tillegg ble det produsert saccosekker i samme design som resten av konseptet, som gikk igjen på alle flater i lekesonen.
Les mer

Watoto Skandinavia: Med hjertet i Afrika

Watotos barnekor er på verdensturné hvert år. Vi fikk i oppgave å hjelpe Watoto med profilartikler til Skandinavia.
Les mer

Maskinentreprenørenes Forbund: Arctic Entrepreneur

Arctic Entrepreneur er en stor, felles møteplass for maskinentreprenørenes bransje. Vi hadde ansvaret for invitasjon, påmelding og fakturering for alle deltakere, i tillegg til ny visuell profil.
Les mer

Høyskolen Diakonova: Suksess med tydelig identitetsdesign

Høyskolen Diakonova ønsket å bli mer synlig for potensielle studenter og oppnå høyere troverdighet som studiested. I tillegg ville de kommunisere det unike ved høyskolen.
Les mer

Ringnes: Med øl i tankene

Vår oppgave var å skape engasjement og interesse for egenopplæring blant de ansatte, slik at alle fikk et bedre utgangspunkt for å selge riktig produkt til riktig kunde.
Les mer

Moelven: Firmagave i kreativ drakt

Den klassiske Stanley-termosen i kreativ og personlig gaveeske.
Les mer

Relacom: Innbydende kontorlokaler

Da Relacom skulle flytte inn i nye, lyse lokaler ønsket de å gi karakter og gjenkjenning til ulike rom og soner.
Les mer