Stena Line: Når nok er nok

Ingress

Oppgave:

Vi fikk i oppdrag å lage en høstkampanje for Stena Line som skulle underbygge Stenas payoff ”Everyone deserves a break”. Kampanjen skulle oppmuntre folk til å kaste seg rundt og bestille et StenaCruise, til tross for sin hektiske hverdag.

Hånd i kafémiljø holder mobil som viser Sweco Moment. Uskarp bakgrunn med hånd som holder kaffekopp, laptop og vindu

Løsning:

NOK ER NOK – DET ER LOV Å UTSETTE HVERDAGEN I 24 TIMER. Vi lider alle av flink pike-syndromet, og nå fortjener vi en pause. Ved å ta tak i en rekke kjente ”krav” fra hverdagen oppmuntret vi folk til å tillate seg å glemme hverdagen en kort stund, la alt presset ligge hjemme og unne seg et 24-timers StenaCruise. Resultatet ble en annonseserie i VG, en-til-en- løp og en noe anmassende radiospot.

Vil du vite mer om oppdraget vi gjorde for Stena Line? Kontakt vår konsulent Ellen K. Finstad Bjerken (ellen.finstad@wj.no, tlf. +47 928 29 329)

En forside av Sweco Moment vist på en imac. Lys grå bakgrunn.
Forside av Sweco Moment vist på ipad, artikkeltekst vist på mobil. Lys grå bakgrunn.

Våre referanser

TOOLS: Messestand
Vei og Anlegg 2018

TOOLS ønsket nytt design på sin messestand under Vei og Anlegg 2018, som ble avholdt på X Meeting Point på Hellerudsletta.
Les mer

Norges Handikapforbund: Landsmøtet 2017

Vi fikk i oppgave av Norges Handikapforbund (NHF) å lage et kommunikasjonskonsept for landsmøtet 2017.
Les mer

Norges Handikapforbund: Utsmykking av lokaler

I samarbeid med Universell Utforming AS fikk vi i oppdrag å utsmykke Handikapforbundets lokaler. Resultatet ble flere bilder i aluminium, heldekkende folie, og tapet på vegg, samt oppsett til plakater og eksponeringsmateriell i vindu.
Les mer

Stena Line: Dekor til barnehjørne på terminalen

For å skape en lun atmosfære ble det valgt bannerbow for å skape en følelse av rom, i tillegg ble det produsert saccosekker i samme design som resten av konseptet, som gikk igjen på alle flater i lekesonen.
Les mer

Høyskolen Diakonova: Suksess med tydelig identitetsdesign

Høyskolen Diakonova ønsket å bli mer synlig for potensielle studenter og oppnå høyere troverdighet som studiested. I tillegg ville de kommunisere det unike ved høyskolen.
Les mer

Watoto Skandinavia: Med hjertet i Afrika

Watotos barnekor er på verdensturné hvert år. Vi fikk i oppgave å hjelpe Watoto med profilartikler til Skandinavia.
Les mer

Maskinentreprenørenes Forbund: Arctic Entrepreneur

Arctic Entrepreneur er en stor, felles møteplass for maskinentreprenørenes bransje. Vi hadde ansvaret for invitasjon, påmelding og fakturering for alle deltakere, i tillegg til ny visuell profil.
Les mer

Ringnes: Med øl i tankene

Vår oppgave var å skape engasjement og interesse for egenopplæring blant de ansatte, slik at alle fikk et bedre utgangspunkt for å selge riktig produkt til riktig kunde.
Les mer

Moelven: Firmagave i kreativ drakt

Den klassiske Stanley-termosen i kreativ og personlig gaveeske.
Les mer

Relacom: Innbydende kontorlokaler

Da Relacom skulle flytte inn i nye, lyse lokaler ønsket de å gi karakter og gjenkjenning til ulike rom og soner.
Les mer